3.03.2014

Vienna by Dusia [92]

Cześć.Na początku bardzo i to bardzo chciałabym Was przeprosić za tak długą nieobecność z mojej strony. Po prostu miałam próbne egzaminy ,a do tego pełno sprawdzianów.Przez ten czas kiedy zabierałam się do wykonywania zwiastunów to zawieszał mi się komputer , a jak nie on to program.Niestety dzisiaj przychodzę do Was z tylko jednym zamówieniem ,które nie zostało dosyć dokładnie złożone dlatego może nie być wizją zamawiającej. A tak ogółem to byłabym wdzięczna gdyby w zamówieniach poprawnie były pisane min.tytuły piosenek.Droga Agata Nalborska strasznie chciałam Cię przeprosić ,że troszkę już czekasz na swój zwiastun ,ale wpierw wykonałam dla Olivia.Obiecuję ,że do najdłużej końca tygodnia Twój zwiastun będzie wykonany jest w trakcie tworzenia.


ZWIASTUN DLA OLIVIA



















Mam nadzieje ,że praca przypadnie Ci do gustu i proszę o opinie wszystkich ,którzy Tutaj czasem zerkają.Życzcie powodzenia czterem stażystką ,które za cztery dni kończą staż :D Od razy informuję ,że do SOBOTY macie czas ,aby dodać zaległe zwiastuny.

Z pozdrowieniami Klaudia :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cała załoga zwiastuny-na-blog.blogspot.com dziękuje za każdy komentarz.