7.03.2014

Podsumowania Stażów.

Dzisiaj kończy się okres próbny Alyssy ,Jade.T ,Lini Frontu i Nelly .S .Mówiąc szczerze jestem zawiedziona...Jako jedyna Alyssa dodała pięć zwiastunów.Jade.T I Nelly .S cztery ,a Linia Frontu trzy.Zapewniam Was ,że wszystkie oprócz Allysy będziecie mieć mniejsze szansę na pomyślne przejście stażu gdyż nie dostosowałyście się do regulaminu.

PODSUMOWANIE STAŻU ALYSSY

 Dusia:
Największym plusem w Twoich pracach jest wielka kreatywność.Nie tak jak inne stażystki poszłaś na łatwiznę i zrobiłaś często spotykane tematy ,ale wykonałaś o innej tematyce w pewnym sensie trudnej.Świetnie dobierasz gify wraz z sytuacją.Muzyka także jest odpowiednio dobrana i wyciszona.Kombinujesz z przejściami i efektami.Nic dodać nic ująć.
Gratulacje!Dostajesz się do załogi zwiastuny-na-blog.blogspot.com.Liczę na owocną współpracę ! :)


PODSUMOWANIE STAŻU JADE.T

Dusia: Na pierwsze wrażenie Twoje zwiastuny są dosyć dobre.Ale jakby tak doczepiać się błędów jest ich wiele.Gify nie zawsze są dobrze dopasowane co niszczy efekt końcowy.Radziłabym Ci wyciszać muzykę ,pokombinować z efektami i czcionkami.Nie wiem naprawdę nie wiem czy poradzisz sobie jako autorka.


Przykro mi ,ale nie dostajesz się do załogi zwiastuny-na-blog.blogspot.com .Zapraszamy do ponownego się zapisania na staż!

PODSUMOWANIE STAŻY LINII FRONTU

Dusia :Świetnie dobrane gify to podstawa dobrego zwiastunu.Muzyka i jej efekty jest boska!Tematyka też jest zaciekawiająca.Ogółem Twoje zwiastuny jak najbardziej przypadły mi do gustu ,ale dodałaś jedynie trzy zwiastuny.
Pomimo moich obaw ,zostajesz z nami!
 Gratulacje!Dostajesz się do załogi zwiastuny-na-blog.blogspot.com.Liczę na owocną współpracę ! :)

PODSUMOWANIE STAŻU NELLY.S 

Dusia : Pierwsze co mi wpadło w oko ,a może raczej w cho to muzyka. Oniemal dostałam zawału gdy usłyszałam ten jazgot.Radziłabym Ci bardziej spokojniejsze piosenki wybierać do filmików.Gify w niektórych zwiastunach są tak jakby *oczojebne * przepraszam za to wyrażenie ,ale nie wiedziałam jak to ująć.Przyciszaj muzykę!Jedynym plusem jest to ,że wymyślasz dobre tematy.

Przykro mi ,ale nie dostajesz się do załogi zwiastuny-na-blog.blogspot.com .Zapraszamy do ponownego się zapisania na staż!



Jeśli kogoś uraziłam bardzo przepraszam nie chcę ,aby ktoś się poczuł urażony ,ale mówię piszę co myślę.
Pozdrawiam Serdecznie 
Właścicielka Dusia  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cała załoga zwiastuny-na-blog.blogspot.com dziękuje za każdy komentarz.