21.06.2014

[135] DARK & BLACK + wyjaśnienia

Witam! Z tej strony Linia Frontu. Na początku nowego posta przedstawię Wam nowy zwiastun, który udało mi się zrobić, choć było bardzo ciężko. Po pierwsze miałam strasznie mało czasu, a po drugie nie mogłam długo znaleźć gifów do zwiastuna. Ale jednak zrobiłam go, i powiem Wam, że jestem bardzo zadowolona. Koniec może troszkę nie pasować, ale nie jest najgorszy. Chodzi głównie o muzykę. Trudno było zakończyć ją w konkretnym miejscu. Z resztą sami oceńcie!


Patrycja, mam nadzieję, że przypadł Ci do gustu. W razie gdyby coś bardzo Ci nie pasowało, to pisz do mnie na gmail :)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kilka wyjaśnień

Przepraszam Was wszystkich za przerwy, dużo niedociągnięć, nieporozumień i błędów załogi. Spowodowane było to wszystko odejściem założycielki bloga. Teraz ja jestem właścicielką. Na początku nie wiedziałam jak to ogarnąć. Hariet starała się to nadrobić, ale jak wiadomo samemu bardzo trudno jest to zrobić. Ale zbliżają się wakacje i myślę, że teraz wszystko się ustabilizuje. W związku z tym mam ważne ogłoszenia:

- od 23.06 do 30.06 do godziny 23:59 można ubiegać się o staż i przyjęcie do ekipy bloga, 01.07 będą ogłoszone wyniki przyjętych w czasie naboru

- Hariet ma urlop, na ten czas (a jest on nieokreślony) jej podstrona zniknie z głównej strony bloga

- Pauliny nie ma już w załodze, nie daje "żadnych znaków życia" ani nie udziela się na blogu, w związku z tym jej podstrona również zniknie, a zamówienia, których nie wykonała (o ile takie były) trzeba będzie złożyć ponownie u innej autorki

- jeśli ktoś z Was ma jakieś "wtyki" u osób robiących szablony lub zna osoby zajmujące się tym i robiące to dobrze, proszę pisać na dres24h@gmail.com, chętnie złożymy zamówienie

To chyba tyle jeśli chodzi o te ważniejsze rzeczy. Ogłoszenia te będą wypisane dodatkowo po prawej stronie bloga, aby nikt nie zapomniał np. o naborze ;) 

Pozdrawiam,
Linia Frontu ~

3 komentarze:

  1. ten zwiastun jest zajebisty :)
    dziękuję <3
    Patrycja

    OdpowiedzUsuń
  2. A co z tym stażystkami, które były przyjęte na staż a później nie zrobiono nawet podsumowania do ich stażu, z tego co widziałam to wykonały jakieś zwiastuny to trochę nie fair

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przepraszam, ale to nie moja wina, ja naprawdę nie wiem co one robiły, bo to Dusia prowadziła nabór, a teraz odeszła nic nie mówiąc, porzuciła nas. No niestety nic na to nie poradzę...

      Usuń

Cała załoga zwiastuny-na-blog.blogspot.com dziękuje za każdy komentarz.