26.04.2014

[115-124] Dark Horse

Witam :D
Jak wiecie miała odbyć się tu impreza ale jej nie było.
Nie wiem czemu. podobno Linia Frontu ma dużo spraw na głowie.
W związku z tym zrobię taka mini imprezkę:)
Oby mi się nie oberwało :C
Na początek pokaże Wam zamówienia a potem parę starych-nowych
zwiastunów.

Zamówienia:

Dla Moni




Od autorki:
Nie wiem czy ci się spodoba ale ja jestem z niego dość zadowolona :)

Dla Anonimowejautorki


Od autorki:
Też nie wiem czy ci się spodoba. Wzięłam twoje i gify. W pewnym momencie jest
taka chwila gdzie jest całkiem czarno. Tutaj nie ma żadnego błędu. Chodzi tylko o to, że to
stało się przez efekt.

I dla dziewczyny, która zamówiła zwiastun przez fb:




A teraz parę starych-nowych :)

 Reklamujący Zwiastunoladie :)







No to na dziś tyle.
Jestem ciekawa czy wam się podobają:)

Pozdrawiam <3



3 komentarze:

  1. Nie sądzisz, że w tej imprezce powinny brać wszystkie autorki bloga? Może Klaudia coś tam wam zostawiła, jakieś linki albo coś. To samolubne z twojej strony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słuchaj nie mam ŻADNEGO kontaktu z innymi dziewczynami i przez to nie mam PRAWA publikować ich zwiastunów. Co ja ci zrobię, że Klaudia odeszła przed imprezą, Linia Frontu nie może wejść a z innymi nie mogę się porozumieć? Parę osób pytało się o imprezę więc postanowiłam, że dodam parę swoich zwiastunów. I tak miałam dodać zamówienia. Nie jest to impreza zwiastunów i nie rozumiem o co ci chodzi. Nie jest to samolubne. Po prostu chciałam pokazać stare zwiastuny i wiedzieć co o nich sądzicie ponieważ nie pokazywałam ich nigdzie. Radzę ci też sprawdzić co znaczy słowo "samolubne"

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za zwiastun :** Jest piękny <33 ( ten drugi )
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń

Cała załoga zwiastuny-na-blog.blogspot.com dziękuje za każdy komentarz.