17.03.2014

Pożegnanie

Niestety chciałam wam przekazać, że odchodzę z Zwiastunolandii. Po pierwsze nie mam czasu na ich wykonywanie, a po drugie nie mam żadnej motywacji, żeby je robić. Nie zdarzyło się jeszcze tak, żeby ktokolwiek je skomentował, oprócz osób dla których były wykonane. Wiem, ze nie gościłam tu długo, ale taki los. Chciałam także przeprosić wszystkich, którym obiecałam wykonanie zwiastunu. Nie będę jeszcze przez kolejne dwa tygodnie usuwać mojej podstrony, tak żebyście mieli czas skopiować i przenieść swoje zamówienia do innych autorek lub stażystek. Chciałam także przeprosić moją "szefową" za to, że odchodzę tak nagle i bez uprzedzenia. Dziękuję także, że mogłam tutaj pracować i jeszcze raz przepraszam.

Cieplutko pozdrawiam
Alyssa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cała załoga zwiastuny-na-blog.blogspot.com dziękuje za każdy komentarz.