7.02.2014

Podsumowanie staży Pauliny... + Zwiastun Tematyczny

Podsumowanie Stażu
Ocena Ann♥
Twoje zwiastuny są odpowiedniej długości. Masz na nie dobre pomysły, w niektórych wyłapałam błędy językowe (angielski), ale nie mam więcej zastrzeżeń. Musi popracować nad doborem gifów i muzyki. Co do piosenek - w jednym (lub dwóch) zwiastunie muzyka leci dopiero po kilka sekundach, przez co napis i gify są bez niczego w tle. 
 Ocena Dusi ♥ 
Twoje pracy przypadły mi nawet bardzo do gustu.Piosenki zawsze świetnie dobrane,lecz ten jeden minusik jest taki jaki podała koleżanka powyżej.Gify także mi się podobają ,ale czasem wpadają tak znikąd.Następnym plusem jest czcionka,kombinujesz z nią i nie boisz się zaryzykować dając tą,a nie inną.

Gratulacje!Zostajesz przyjęta do załogi zwiastuny-na-blog.com .Proszę o stworzenie podstrony do trzech dni takiej jak innych autorek i podesłanie mi linku na GG.

ZWIASTUN TEMATYCZNY
Okey teraz czas na zwiastun tematyczny.Szczerze mówiąc robiłam pierwszy raz zwiastun bez napisów.Jak mi wyszedł?Sami oceńcie :D
 










Link do youtube

Od tygodnia mi się już skończyły ferie,a wam?Macie już?Mieliście wtedy kiedy ja?A może dopiero będziecie mieli? :3



____________________________________________________
ZAPRASZAM DO ZAMAWIANIA ZWIASTUNÓW U MNIE!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cała załoga zwiastuny-na-blog.blogspot.com dziękuje za każdy komentarz.