3.02.2014

[076] Love is pain. /Ann.

Witam :)
Przychodzę z 3 zamówieniami ^^
Mam nadzieję, że wszystkim się spodobają ;3

Zamówienie dla: Alex Rosalie

Przyznam, że było mi z nim ciężko, gdyż trudno było mi znaleźć odpowiednie gify z Mirandą.
Po prostu mało jest takich, na których nie świeci biustem XD



            


Zamówienie dla: Elle.

Spodobała mi się tematyka bloga, więc i zwiastun wykonałam szybko :D
Podoba ci się?



   

Zamówienie dla: Sary Potasznik 






Użyłam twoich gifów, ale dodałam też coś od siebie, mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe? :3


7 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Yhmm... Dałaś zły link, do innego bloga. ;)
    I nie użyłaś gifa z Paulem Walkerem, co mnie trochę zirytowało, bo zależało mi na tym, żebyś pokazała ich obu, a nie tylko Adama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodałam link z Paulem, mi sie wyswietla.

      Usuń
    2. Mi nie. Pokazałam też koleżance, bo myślałam, ze to przez mojego laptopa, ale u niej też się nie wyświetla. Tylko Adam na chwilę się zacina, a potem już tylko te napisy.

      Usuń
    3. Dziwne. Wykonam go jeszcze raz.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Cała załoga zwiastuny-na-blog.blogspot.com dziękuje za każdy komentarz.