4.01.2014

Podsumowanie staży Angeliki.W.

1.Zwiastun nr.1 KLIK
Dusia:Zwiastun jest bombowy pomijając kilka błędów.Muzyka znana i wykorzystywana przy prawie każdym zwiastunie i po napisie jest czasami tylko jeden gif co bardzo odrzuca. 7/10
2.Zwiastun nr.2 KLIK
Dusia:Ta czcionka mi się bardzo nie podoba takie kulfony.Moim zdaniem muzyka nie pasuje i jest nie wyciszona.Ma zaledwie 0:56.Jest za krótki średnio czas zwiastunu powinien wynosić 1:30.Tematyka niezbyt ciekawa. 3/10
3.Zwiastun nr.3KLIK
Dusia:Znowu napis-->Jeden gif i tak w kółko.Ledwie zdążyłam ten napis przeczytać ,a on już znika.A po za tym odcień szarości nie pasuje zbytnio do czarnego tła.I w 0:42 nie podoba mi się Zdjęcie tych kłów. 5/10
4.Zwiastun nr.4 KLIK
Dusia:To jest mój ulubiony zwiastun,który wykonałaś!Przez tą tematykę i w ogóle...Jest Boski!Te gify!Gratulacje! 10/10
5.Zwiastun nr.5KLIK
Dusia:Przykładna?Istnieje takie słowo?Ten zwiastun ma zaledwie 0:43 sekundy?Dlaczego?Dawaj więcej gifów,a na pewno wyjdą ci o wiele dłuższe.Tematyka dosyć często spotykana,ale ciekawa. 2/10

______________________________________________________________________________
Droga Angeliko!Zdobyłaś 27  / 50 punktów,aby przejść trzeba mieć 30!Więc niestety nie zostajesz z nami.Jeśli będziesz miała problemu z czymś to napisz do mnie,a na pewno ci pomogę lub doradzę.Jeśli poczujesz,że będziesz gotowa zgłosić się do nas ponownie Serdecznie Zapraszamy.Nie ważne czy to będzie za kilka dni,czy tydzień,a może miesiąc.
Pozdrawiam Serdecznie Klaudia :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cała załoga zwiastuny-na-blog.blogspot.com dziękuje za każdy komentarz.