29.01.2014

[70] When everything it rains it.

Hellow ! Tutaj Avril Malfoy !
Rajciu, ale mam ostatnio mało czasu !
RObię średnio jeden zwiastun w ciągu dnia, a czasami wcale !
Jeszcze dochodzi pisanie rozdziałów na bloga...
A tak wgl, to moja sąsiadka mnie deprawuje !
Przez nia staję się Directionerką !
Spędzam z nią stanowczo za dużo czasu, ale przejdźmy do zwiastunów !

                                                                      Zwiastun - Odwyk <---KLIK !

Hah, "Rozmowy nocą" mnie inspirują :D

Wbrew pozorom, "Trudne Sprawy" też mnie pobudzają do tworzenia ;) A zwłaszcza ich powtórki ;D

Wow, inny parring z Draco w moim wykonaniu ! Z Hermioną inny parring zrobię, ale z Draco...Święto Narodowe !

Uuu, a tu po tytule się możecie domyślić ;D

To by było na tyle !
Liczę na wasze liczne komentarze i opinie, bo chciałabym się dowiedzieć co sądzicie o moich pracach :D

Do zobaczyska !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cała załoga zwiastuny-na-blog.blogspot.com dziękuje za każdy komentarz.