22.01.2014

[64] Everything it rains. My world is for nothing.

Witam !
Z tej strony znowu Avril tym razem z dwoma zwiastunami.
Znowu Potter, bo na nic innego nie mam pomysłu...
Gdy robię zwiastuny wolne, niespodziewajcie się Biebera i 1D, jeśli przejdę staż, to bd przyjmować takie, ale póki co...Jest jeszcze czas ;)
Nie wyszły mi do końca tak jak chciałam i zauważyłam, że ostatnio robię bardzo krótkie zwiastuny. Wcześniej około minuty trzydzieści, teraz poprzednie trzy miały ledwo minutę !
Tutaj jeden ma dwie z kawałkiem, a drugi minutę i dwadzieścia sekund bodajże.
Ale się rozpisałam...

A to jeden !

Awww, to ten krótszy xD

A to takie, dlaczego zrobione...Jak ktoś wejdzie przez yt to się dowie. Nie chce mi się powtarzać bo notka wyjdzie przedługa...

Pozdrawiam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cała załoga zwiastuny-na-blog.blogspot.com dziękuje za każdy komentarz.