30.12.2013

[048]Changed lives

Witam was po dosyć długiej przerwie.Strasznie zwlekałam z tym robieniem zwiastunów,sami pewnie wiecie nauka i jeszcze inne obowiązki.Droga Clauduśka Duśka wykonałam twój zwiastun jednak moim zdaniem jest do bani!To wszystko chyba przez to,że z Honoratą Skarbek nie ma gifów.Ale ocenę pozostawiam tobie:)
Przepraszam,że w formie linku,ale w innej mi nie chciało wejść :D
http://www.youtube.com/watch?v=ZeZTCXaYFN0&feature=youtu.be


+Na blogu będą wprowadzane zmiany z wyglądem :) Jeśli macie jakieś pomysły na urozmaicenie zwiastunowni chętnie je wprowadzimy :D
Pozdrawiam Dusia :)

4 komentarze:

  1. Masz rację, do bani :/ mam ogromnąąą prośbę,zrobiłabyś zamiast Honey-Kat Graham? baaardzo proszę :)
    Dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobię,ale wpierw wykonam zwiastuny innych dziewczyn.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki,a przepraszam,ale zamiast Kat może być Selena Gomez? Baardzo proszę i DZIĘKUJE :D poza tym zapraszam na moje dwa blogi o Rihannie :) zyje-wlasnym-zyciem.blogspot.com i rihanna-chris-love.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń

Cała załoga zwiastuny-na-blog.blogspot.com dziękuje za każdy komentarz.