20.10.2013

[025] Baby One More Time

A więc tu przyniosłam wam 4 zamówienia . Wszystkie zrobiłam dzisiaj co było straszne . Może do każdego zwiastunu dopisze coś od siebie.

Pierwszy zwiastun był dla Pysi :
Link - KLIK 
A więc ten zwiastun był nawet łatwy . Może mi tam trochę nie wyszedł . Ale to zostawiam dla ciebie i dla twojej oceny . Bo to ty zamówiłaś 
 Link do bloga - KLIK 

Drugi zwiastun dla Mixy Styles
Link - KLIK
Co tu mówić . Zwiastun bardzo mi się podoba mam nadzieję , że ci się spodoba . 
Link do bloga - KLIK

Trzeci zwiastun dla Paula Mądrzejewska
Link - KLIK
Tak bardzo chciałaś go zobaczyć to się postarałam go szybko wykonać . Dlatego teraz czekam co o nim napiszesz .
Link do bloga -KLIK

Czwarty zwiastun dla Selevatic Gomez
Link - KLIK
Tutaj zwiastun dla ciebie . Już po prostu nie wiem co pisać . Po prostu czekam na opinię
Link do bloga - KLIK

A teraz nowe opcje . Dodam kalendarz i godzine będą po prawej stronie na dole . A dodam je tylko dzięki Dusi . Dziękuje . Zamówienie dla Dominiki Witwickiej dodam jak będzie moja kolejka . A teraz nie umiałam się wyrobić . Dodałam też nową zakładkę Pytania , w której można zadawać pytania xD

1 komentarz:

Cała załoga zwiastuny-na-blog.blogspot.com dziękuje za każdy komentarz.